מוצרי טיפוח זולים – האם המחיר מעיד על האיכות?

בשנים האחרונות ניתן למצוא עוד ועוד מוצרי טיפוח במחירים זולים במיוחד, אשר העלות שלהם גם יכולה לעמוד על 10-20 שקלים.
וכאן יכולות לעלות תהיות כמו: אם אנחנו קונים קרם גוף ב-12 שח או קרם לחות לפנים ב-20 שח, האם יש סיכוי שמדובר במוצרים איכותיים או שמרבית הסיכויים שמדובר במוצרים "נחותים" אשר עלולים גם להסב לנו נזק.
במאמר הבא, ננסה להבין האם שווה לשלם יותר על מוצרי טיפוח והאם זול זה בהכרח אומר רע או שלמצוא מוצרי טיפוח שהם גם זולים וגם טובים זאת לא אגדה.

בדקו את רשימת הרכיבים

לפני שאתם רוכשים מוצרי טיפוח זולים ולמעשה, גם לפני שאתם רוכשים מוצרי טיפוח יקרים יותר, ההמלצה היא לבדוק את רשימת הרכיבים. הפעולה הזו תאפשר לכם לוודא שהמוצר מכיל מרכיבים מועילים ובטוחים לסוג העור ולבעיות השונות אשר מאפיינות אותו (במידה ויש כאלה).
ההמלצה היא לשים דגש בעיקר על היצאותם של מרכיבים מרכזיים אשר ידועים בזכות ההשפעות החיוביות שלהם על העור. כמו לדוגמא: חומצה היאלורונית, גליצרין, נוגדי חמצון (ויטמין C, ויטמין E), ניאצינמיד ופפטידים.
חשוב מאוד להימנע ממוצרים המכילים מרכיבים שעלולים להזיק כמו פרבנים, סולפטים, ניחוחות מלאכותיים ואלכוהול – גם המחיר של המוצרים הללו יהיה נמוך באופן מפתה במיוחד.

חפשו פרטים על אותו המוצר במנועי החיפוש

מאוד יכול להיות שתמצאו קרם פנים ב-25 שקלים, שיציג לכם הבטחות גדולות לגבי טיב ואיכות. יחד עם זאת, הבטחות לא תמיד מתקיימות – ובטח לא כשהמחיר הוא נמוך בצורה שאולי היא מחשידה.
בשביל לבדוק את הנושא הזה, ההמלצה היא לחפש חוות דעת והמלצות של משתמשים ומשתמשות במוצר – כאשר, ניתן ללמוד מניסיונם ולהבין את מידת שביעות הרצון מאותו המוצר. וחשוב מכל, לוודא שהמוצר הזה לא חושף לבעיות ומפגעים שונים.

המוניטין של המותג

מאחורי מוצרי איפור טיפוח זולים במיוחד, יכולים לעמוד במקרים רבים שמות לא מוכרים.
מוצר מבית מותג לא מוכר יכול להתגלות בבחירה שגויה. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא  לחפש מידע ופרטים על אותו המותג ברשת האינטרנט.
מעבר לכך, יש לבדוק את האריזה של המוצר כדי לוודא שהיא אטומה ומסומנת כהלכה עם מידע חיוני כגון רשימות רכיבים, תאריכי תפוגה והוראות שימוש.
באופן כללי ההמלצה היא להימנע מסיכונים מיותר ולבחור מוצרי טיפוח ממותגים בעלי מוניטין עם היסטוריה של ייצור מוצרי טיפוח איכותיים וביקורות חיוביות של לקוחות.

רגישות בעור ואלרגיות

בעלי עור רגיש או כאלו אשר מתמודדים עם אלרגיות, חייבים לשים דגש על בחירת  מוצרי טיפוח שנוסחו לסוג העור הספציפי ולאותן ההתמודדויות. יש לחפש מוצרים המסומנים כהיפואלרגניים, נטולי ריח ומתאימים לעור רגיש כדי למזער את הסיכון לגירוי או לתגובות אלרגיות. כמובן, שיש לקחת בחשבון שלרוב, מוצרי טיפוח מהסוג הזה יהיו יקרים יותר – אבל מכיוון שהבריאות היא מעל הכול, כדאי לספוג את העלויות.

לסיכום – האם יש דבר כזה מוצרי טיפוח זולים ואיכותיים?

ובכן, התשובה היא כן. לא מעט מותגים, רשתות פארם וחנויות טיפוח יוצאים בכל תקופת זמן במבצעים גדולים – אשר מאפשרים לקנות את המוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
כחלק מכך, אם הבחנתם במוצר טיפוח בעלות נמוכה, חשוב שלא תשללו אותו רק בגלל המחיר הנמוך. כל שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבצע מספר בדיקות על מנת לוודא שמדובר במוצר טיפוח איכותי ומתאים – או לפחות כזה אשר לא חושף אתכם לסיכונים ובשלב הבא, תוכלו לקבל את ההחלטה אם לרכוש אותו או לבחור במוצר אחר.

תוכן עניינים

כתבות נוספות