פילינג עמוק

הרצון לעודד את התחדשות תאי עור הפנים וליהנות ממראה צעיר ורענן הוא טבעי. מאז ומעולם רצינו לשמור על המראה של עצמנו וישנן עדויות המתארות כיצד גם המלכה קליאופטרה דאגה לטפח את עורה. היום ישנם שלל טיפולים אשר באים לעזור לעור להתחדש.

העור הוא האיבר הכי גדול בגופנו. השנים משפיעות עליו ולאורך הזמן הוא מאבד את רמות הקולגן שבו. בנוסף לשנים, גם חשיפה לכימיקליים, לשמש, עישון ונטילת תרופות יכולים להשפיע עליו. התוצאה של כל אלה היא הופעת קמטוטים על העור, שקיעה וקושי להתאוששות וריפוי של הצלקות. טיפול פילינג עמוק בא לעודד את התחדשות העור.

מהו פילינג עמוק ומהם ההבדלים בינו לבין פילינג רגיל?

טיפול פילינג אינו זר בעולם הקוסמטיקה. במהלכו נמרח חומרים שונים על עור הפנים, נעשה אותן ותודות לכך הם יחדרו אל השכבות העמוקות. הפילינג העמוק מעודד את העור להתקלף ובכך להתחלף ולהתחדש. כאשר העור החדש גדל, התוצאה היא של עור צעיר יותר והפחתת הקמטוטים והכתמים. בעוד שבפילינג רגיל יהיה עדין, העמוק יהיה עם חומרים עוצמתיים יותר ולכן עליו להתבצע רק על ידי קוסמטיקאית מנוסה שמכירה היטב את החומרים ומסוגלת לאבחן את העור והבעיות שלו לעומק.

לא כל טיפול פנים הוא הוא פילינג

לא כל טיפול שמתבצע על עור הפנים ולא כל טיפול שמערב חומרים הוא פילינג ובוודאי שלא עמוק. את הפילינג העמוק נבצע כשישנה בעיה בעור (כולל קמטוטים) ולא באופן קבוע. הטיפול גורם להאצה של תחלופת העור ויכול להיות שהתגובה הראשונית תהיה רגישות ואדמומיות אשר תחלוף תוך זמן קצר. חשוב להתייעץ מראש לפני ביצוע הטיפול ולהישמע להנחיות לפניו, במהלכו ואחריו.

כיצד מתבצע הטיפול

אפשר לחלק את הטיפול למספר שלבים כאשר כולם יתבצעו על ידי גורם מקצועי ומנוסה שמתמחה בתחום:

שלב ראשון – בדיקת סוג העור

כל טיפול הוא אישי כיוון שכל עור שונה. לכל אחד ואחת ישנה סיבה שונה להגיע לטיפול. אצל חלק הסיבה היא הזדקנות העור והופעה של קמטוטים. אצל חלק הסיבה תהיה צלקות כתוצאה מפצעי אקנה (כשאין יותר פצעים אלא רק סימנים על העור). הטיפול יהיה תמיד אישי ויתחיל באבחון של העור.

שלב שני – הכנת העור לקראת הטיפול

יש להסיר כל שאריות של איפור וחומרים שיכולים להיות עליו (כמו קרמים). יש לנקות את העור בעדינות ובאמצעים המתאימים לכך והמטפל או המטפלת יוכלו לבצע את הפעולה. לאחר מכן תתבצע הרדמה, בהתאם לאופי הטיפול ובתיאום מראש.

שלב שלישי – טיפול

במהלך הטיפול יעשה שימוש בחומרים שונים המכילים חומרים כימיים. לאחר הטיפול יש להחלים במשך כשבוע. מראש יינתנו לך הוראות טיפול והחלמה כולל הימנעות מחשיפה לשמש והימנעות מאיפור. הטיפול יכול להוביל לתוצאות מעולות שנשמרות לאורך זמן אך יש להקפיד להקשיב להוראות ולבחור רק במטפלת המתמחה בתחום שמביאה ניסיון רב.

תוכן עניינים

כתבות נוספות