איך לבחור מוצרי טיפוח לגברים?

בשנים האחרונות, המודעות לחשיבות הטיפוח אצל גברים עלתה במידה רבה. י
ותר ויותר גברים, מקפידים לטפח ולהגן על העור ולעשות שימוש במוצרים אשר יקנו להם מראה צעיר ואטרקטיבי יותר. במקביל לכך, גם תעשיית הטיפוח עברה בשנים האחרונות, תהליכי פיתוח משמעותיים. וכחלק מכך, כיום היא טומנת בחובה מגוון רחב של מוצרים טיפוח לגברים.
מיותר אולי לציין שבכדי ליהנות ממוצרי טיפוח איכותיים ואפקטיביים עבור גברים, קיימת חשיבות גבוהה לדרוג לבצע את הבחירה הנכונה.

התאמה לסוג העור ולצרכים הפרטניים

בדומה לנשים, גם כאשר מדובר בבחירת מוצרי טיפוח לגברים, חשוב לקחת בחשבון את סוג העור. יש לקחת בחשבון שלגברים שונים יכול להיות סוג עור שונה: עור יבש, עור מעורב ועור שמן. כחלק מכך, לפני בחירת מוצרי טיפוח לעור, ההמלצה היא להבין מהו סוג העור. בנוסף, חשוב להגדיר גם את הצרכים והציפיות מאותם מוצרי טיפוח לדוגמא: הזנה, ניקוי עמוק, לחות ועוד..

מתחילים במוצרים הבסיסיים

ישנם מוצרי טיפוח בסיסיים שחשוב שכל גבר ידאג שהם יהיו ברשותו וכמובן, גם יקפיד להשתמש בהם על בסיס יומיומי. בין היתר:

  • שמפו – כאשר יש לבחור שמפו אשר מתאים לסוג השיער ובמידה ואותו אדם מתמודד עם מצבים שונים כמו קשקשים, ההמלצה היא לבחור באותו שמפו נגד קשקשים.
  • קרם לחות – קרם אשר מותאם לסוג העור כאשר, יש להקפיד להשתמש בו בבוקר ובערב.
  • מוצרי גילוח – ג'ל גילוח, קרם לאחר הגילוח ובמידת הצורך והרצון גם אפטרשייב – כמובן, שחשוב לבחור במוצרים המתאימים לסוג העור ולמצבים שונים אשר יכולים לאפיין אותו.
  • מוצרים להגנה מפני השמש – כידוע, השמש מהווה כגורם אשר יכול להסב נזק רב לעור ולכן, ההמלצה היא להצטייד במוצרים להגנה ממפני קרני השמש.

על ריח

ריח יכול להוות גורם אשר ישפיע במידה רבה על חוויית השימוש במוצרי הטיפוח הנבחרים.
החדשות הטובות הן שגם בעולם הטיפוח הגברי ניתן למצוא כיום מוצרים במגוון רחב של ריחות. ההמלצה היא כמובן, להתנסות, לבדוק ובסופו של דבר לבחור במוצרים עם הריח אשר יענה בצורה אופטימאלית על הטעם והעדפה האישית.

הקפדה על בחירת המותג

כאשר מדובר בבחירת מוצרי טיפוח לגברים, כדאי להקפיד לבחור במוצרי טיפוח מבית מותגים אמינים, הנחשבים לבעלי שם ומוניטין בתחום. יש לוודא שמדובר במוצרים שעברו בדיקות איכות ושידועים בזכות היכולות שלהם לעשות שימוש בחומרים איכותיים בלבד.

נוחות השימוש

יש לבחון את הנוחות והיעילות של מוצרי הטיפוח הנבחרים בשימוש מתמשך. לדוגמה, קרם לחות צריך לא רק לרכך את העור אלא גם להיספג במהירות ולהיות נטול תחושת שמנוניות או כבדות. לכן, חשוב לבחור בקרם לחות אשר יאפשר להשיג את התוצאות האלו ובמקרים רבים, הדרך לאותו הקרם יכול לעבור בהליך של ניסוי וטעיה.

שמירה על שגרת טיפוח

קיימת חשיבות גבוהה לתכנן שגרת טיפוח מסודרת – כאשר, לרוב פעולות טיפוח מומלצות בבוקר ובערב.
חשוב להחליט על מוצרי טיפוח בהם יתבצע השימוש, על סדר השימוש במוצרים השונים וכיוצא בזה..
במידת הצורך ההמלצה היא להגיע לקוסמטיקאית המתמחה בטיפול בגברים, על מנת שזו תוכל לסייע באבחון סוג העור. תספק טיפים ועצות לבחירה במוצרי הטיפוח המתאימים ותסייע ביצירת שגרת טיפוח אשר מתאימה באופן פרטני לאותו גבר.

לסיכום, כל גבר אשר מבקש לשמור על עור ושיער מטופח ולהיראות במיטבו, חשוב שיקפיד על שגרת טיפוח וכחלק מכך, גם ישקיע במוצרי טיפוח איכותיים.
כאמור, הקפדה על שגרת טיפוח יומיומית ודאגה ליישם אותה על בסיס קבוע, יכולה לסייע בהשגת המטרה.ראש הטופס

תוכן עניינים

כתבות נוספות