קונספט חדש ומדהים – לכל אירוע

אז אתם מתכננים להקים אירוע חשוב וגדול – זה יכול להיות מסיבת אירוסין, חתונה, בר מצווה או אירוע השקה של מוצר חדשני שהחברה שלכם פיתחה. כיבוד הוא חלק בלתי נפרד מן החוויה של זה – מה תציעו לאורחים ולמוזמנים לאכול, את אותו אוכל שהם כבר רגילים אליו וראו אותו מאות פעמים מחתונות או אירועים קודמים? לא בא לכם קצת לגוון ולעשות משהו שונה, אחר והרבה יותר טוב ובמחיר הרבה יותר מוזל?

 

האוכל הכי טעים שיש

אם לא יצא לכם להכיר, אז נעשה זאת עכשיו – צוות המומחים של קייטרינג טעים באירוע מכינים ומגישים שולחנות שוק מדהימים לאירועים, חגיגות ומסיבות מכל סוג. אצלנו תוכלו להזמין קייטרינג שולחנות שוק מעולה עם מבחר עצום של מאכלים מגניבים שאף אורח לא יישכח במהרה! אפשר להזמין אצלנו שולחן שוק על האש, שולחן שוק פלאפל, בשרים איכותיים ואפילו שולחנות שוק לילדים. אז אם יש לכם חשק, בואו לטעום אצלנו באירוע הבא שלכם!

 

מהו שולחן שוק?

שולחן שוק הוא קונספט חדש-ישן שצובר פופולריות ותאוצה בשנים האחרונות בתור קונספט חדשני ומומלץ ביותר להגשת אוכל באירועים ומסיבות. במקום שיוגשו מנות ראשונות ועיקריות אל שולחנות הסועדים מתוך מבחר מצומצם יחסית של מנות אופציונליות, בשולחן שוק של טעים בריבוע המוזמנים והאורחים בוחרים מה הם לוקחים, כמה הם לוקחים ואיך להרכיב למעשה את המנה!

 

כל שולחן והייחודיות שלו

כל שולחן שוק מורכב מהרכב של מנות ייחודיות הקשורות זו לזו – אם זה שולחן שוק בשרים הוא יכיל בעיקר מנות שונות של בשרים שונים והמבחר גדול. אם זה שולחן שוק על האש, כל הקונספט של אותו שולחן זה על האש, עם הרטבים, הטבולים, הסלטים והתוספות. למעשה כאן ניתן לקחת כמה שאתם רוצים מאיזו מנה שבא לכם מבלי שתצטרכו להיכנס לריבוע מקובע!

 

שולחנות שוק על האש

שולחן שוק על האש מאדיר את כל מה שטוב בבשרים עסיסיים ששהו טוב על גחלים ברמות עשייה שונות, ומוקדש לכולו לקונספט של על האש. צוות טעים באירוע מכין למסיבות ואירועים שונים ברחבי הארץ סוגים שונים של שולחן שוק על האש במבחר בשרים איכותיים וטריים. אפשר למצוא כאן מגוון עשיר של בשרים כמו סטייקים אנטריקות, צלעות כבש, שיפודים, כבד ואף ירקות על האש.

 

למה שולחן שוק של בשרים על האש?

שולחן שוק על האש יכול מאוד להתאים לאירועי משפחה שמחפשים קצת לצאת מהקופסא של מנת דג ואחריה מנת בשר רגילה. בצורת הגשה זו חווים את האירוע בחוויה אחרת, מרעננת יותר ומלכדת יותר. כך מוזמנים ניגשים לשולחנות השוק ומתראים יותר זה עם זה בזמן הבחירה של המאכלים, במקום לשהות רק סביב השולחן רוב הזמן.

אז למה אתם מחכים? בלוטת הטעם מדגדגת גם לכם? באו והזמינו עכשיו דרך קייטרינג טעים באירוע ותהנו מחגיגה של שולחנות שוק מרהיבים וטעימים במיוחד!

 

תוכן עניינים

כתבות נוספות