פותחים מסעדה? ככה תיערכו מבחינת המטבח

פתיחת עסק בארץ, במיוחד בתחום המסעדנות היא בחירה מאוד מסוכנת, אבל גם מאוד מספקת. מי שחובב מסעדנות יודע עד כמה המקצוע הזה קשה, אבל מצד שני הוא לא יכול בלעדיו. כדי להפוך את פתיחת המסעדה שלכם להרבה יותר פשוטה, עליכם להחזיק ציוד למטבח אשר ישרת אתכם בדרך הנכונה ביותר. היום יש חלופות רבות שיכולות להפוך את העסק שלכם להרבה יותר מזמין, מהיר ונקי.

 

ציוד למטבח

ציוד למטבח הינו ציוד יחסית יקר כאשר אנחנו מדברים על מקררים, כיריים, כלי בישול וכן הלאה. עם זאת, יש עוד ציוד למטבח שהוא חשוב לא פחות. למעשה, יש ציוד למטבח שהוא אינו הוצאה חד פעמית, אלא הוצאה שוטפת. אנחנו מדברים על חומרי ניקוי, ציוד אפייה, מוצרי אריזה וכן הלאה. אז תחילה, כאשר אנחנו מחפשים ציוד למטבח אנחנו צריכים לבחור את הציוד המתקדם ביותר, במיוחד כאשר מדובר על הוצאה חד פעמית. יש הרבה דברים שיכולים להקל עליכם, הדוגמא הכי בסיסית היא מדיח כלים. יש מסעדות שעובדות היום ללא מדיח כלים, בדרך הזאת העובדים לא יעילים כמו שהם צריכים להיות, במקום זה הם עסוקים בשטיפת כלים. מלבד לכך, הכלים יכולים להגיע מלוכלכים ללקוח, או בכלל לא להיות מוכנים להגשה עקב עיכוב. עליכם לדעת את גודל המטבח שיש לכם, לעשות רשימה כוללת של הציוד אותו אתם צריכים, למדוד את אותו ציוד ולראות איך אתם מארגנים את המטבח שלכם באופן היעיל ביותר.

 

כמו כן, כאשר אנחנו מדברים על הוצאות חוזרות, אנחנו מדברים עם חומרי ניקוי, אריזות וכן הלאה. חשוב לזכור, גם הציוד הזה תופס לא מעט מקום. לכן, חשוב שיהיה לכם ספק שיהיה זמין אליכם על בסיס קבוע ובכל פעם תזמינו כמות שמתאימה לכם. הציוד אשר יוצא מהמטבח ללקוח חייב להיות ציוד איכותי, מדובר כאן על מעין שיווק אורגני. כאשר מדובר על מארזי Take Away אתם רוצים להבטיח שהמוצרים שלכם ממותגים. עליכם לעבוד בצורה מסודרת מול מנהל הרכש (יכול להיות שזה גם בעל העסק), להיות תמיד מודע למה יש וכמה יש, ובהתאם לכך לבצע הזמנות דרך ספק מקצועי.

 

התאמת ציוד

כאשר אנחנו מדברים על רכישת ציוד, חשוב לרכוש את הציוד באופן חכם. עליכם לדעת להתאים את גודל המארזים שאתם בוחרים, לדעת לבחור את הכיריים, מדיח הכלים והמקרר הנכונים. כל זה צריך להיות תחת חישוב של גודל המטבח, כמות צפי ההזמנות ותמיד להשאיר מקום פתוח לעוד, למקרה בו העסק שלכם יתפתח מהר ממה שציפיתם. בעולם המסעדנות חשוב תמיד להיות עירניים, כל טעות קטנה של רכש יכולה להוביל להשכלות כלכליות. מצאו לכם ספק אשר יעניק לכם את השירות המלא ביותר ויהיה זמין אליכם תמיד.

תוכן עניינים

כתבות נוספות