צילום בת מצווה בסנטרל פארק רעננה

אחד הרגעים המדהימים לכלת בת מצווה הינו הרגע שבו היא נכנסת לאולם וכולם מסתכלים עליה ומריעים לה מכיוון שזה היום שלה, ערב שבו כל המשפחה והחברים מתאספים לחגוג לה ובערב זה היא המלכה. היא מחליטה איזה ריקוד לרקוד או איזה שיר לשיר.

כדי שהאירוע יזכר לעוד הרבה זמן צריך לשים דגש על צלם איכותי בעל ניסיון ושיש לכם איתו כימיה כי התוצר הסופי- האלבום או הקליפ מהווה זיכרון לעד מתקופת המעבר מהילדות לבגרות שהיא ממילא תקופה מאתגרת לכל נערה. כפי שאנו רואים בצילום בת מצווה ברעננה התמונות צולמו בסגנון עדין כמו הנערה שגם בחרה להזמין את כל חבריה לחגוג איתה ולמי שמביט מהצד ניתן להבחין שהאורחים נהנים ומי שצילם הוא בעל ניסיון שיודע לצלם רגעים מובחרים מין האירוע מכיוון שגם ישנה כימיה עם הצלמים.

כשאומרים שצלם יודע להעביר את הרגש בתמונה מתכוונים למשל בתמונה של הנערה עם אביה כשהם רוקדים ביחד והוא מביט בנחת בביתו כשהיא רוקדת ונהנית במסיבה שלה. או לאחר נאום האם של הנערה מישהו פותח דף ארוך וכולם מתלוצצים כאילו הכין נאום ארוך כהגדה של פסח.

 

חשיבות סקר שוק לצלם בת מצווה

אחד הרגעים הכי מספקים כשפותחים אלבום תמונות מאירוע זה הזיכרון שהם מעלים בנו והם יכולים להתבטא בהזלת דמעה או בצחוק לגבי אותה הסיטואציה שקרתה או מה שאותו רגע גרם לך לחוויה שנשארה בזיכרון.

ואחד הדוגמאות לכך הינו הנער מכיתתה של כלת בת מצווה שרקד עם הסבתא ריקוד מהתקופה שבה הסבתא היתה צעירה וזה כל כך ריגש את הנוכחים.  ולכן כשמחפשים צלם לבת מצווה יש לוודא איתו כמה נושאים על מנת שהזיכרון שלכם יהיה מושלם. יש לבדוק זמינות של הצלם באותו יום מכיוון שייתכן שהם מוזמנים לצלם עוד אירועים. והצלם ששוחחתם איתו הוא זה שמגיע לצלם.

לשאול אם צילם כבר באולם האירוע שלכם, ואם יצא לו לצלם בת מצווה במסעדה (כי זה מקום קטן) מכיוון שזה יקל עליו את העבודה כי הוא ידע היכן להניח את התאורה או את המסכים. לשאול האם יהיו לו גיבויים כי יש לגיבוי נוסף חשיבות קריטית מבחינת תמיכה במקרה של תקלה. כשאתם למשל מחפשים צלם לבת מצווה ברעננה כדאי לשאול את הצלם האם הוא מגיע מרחוק האם ישנה תוספת למחיר הנסיעה שלו?

 

בוק לבת מצווה

במהלך חיפוש לצלם בוק בת מצווה צריכים לשים דגש על ניסיון הצלם בצילומי בוק בת מצווה, לבקש לראות עבודות שלו על מנת לראות את הסגנון שלו ואם אתם אוהבים את העבודות שלו לוודא שהוא זה שיגיע לצלם את כלת בת מצווה ואחד הנושאים החשובים זה שאתם צריכים להרגיש בנוח ושתהיה כימיה עם הצלם.

 

חבילות צילום

לרוב הצלמים יש חבילות צילום ועל מנת להוזיל עלויות ניתן לעשות חבילות כמו בצילום של הבת מצווה במסעדה ברעננה המשפחה שחגגה בת מצווה בסנטרל פארק רעננה, בחרה לקחת צלם שכבר צילם בוק וקליפ לבת מצווה של כלת בת מצווה. והיתרון שהוא כבר הכיר את המשפחה, וידע במי להתמקד בקבלת פנים במהלך האירוע ושם דגש על החשיבות של המשפחה והם אוהבים להיות ביחד לצחוק ולהנות.

כפי שניתן לראות באירוע בת מצווה ברעננה הגיוון של הצלם בצילום ותפיסת רגעים טבעיים זה כישרון שלא כל צלם יודע לעשות. ועל מנת שהתוצאה תהיה לשביעות רצונכם צריך להשקיע גם בצלם מוכשר ומנוסה וכן בצלם שהציוד שלו איכותי על מנת שתהיו מרוצים.

בברכת מזל טוב.

תוכן עניינים

כתבות נוספות