יופי של חיות מחמד: מוצרי טיפוח לכלבים וחתולים שאתם חייבים להכיר

לגדל כלב או חתול בבית זה הרבה יותר מלקבל חום ואהבה 24/7 ולטפח חברות עמוקה לכל החיים. כלומר, כשאתם בוחרים לגדל כלב או חתול אתם בהחלט מקבלים את כל הדברים האלה, אבל על הדרך יש עוד הרבה מאד יתרונות. כך למשל, כשיש לכם כלב או חתול בבית אתם יכולים להשקיע בהם ולטפח אותם, שזה עיסוק בהחלט מהנה, מעבר לעובדה שזה חשוב ושזה מאפשר לנו להשוויץ בבעלי החיים החמודים שלנו. לכן, הכנו לכם רשימה מפורטת של מוצרי טיפוח לכלבים וחתולים שאתם פשוט חייבים להכיר.

כלבים

  • שמפו: אם תחפשו שמפו לכלב תתקלו במגוון רחב למדי של מוצרים. יש שמפואים מיוחדים שהמטרה שלהם היא להרחיק קרציות ופרעושים, אחרים הם בעלי בישום מיוחד ומתאימים לכלבים שנוטים להריח רע עם הזמן ויש גם שמפו מיוחד לכלבים בעלי פרווה לבנה שנוטה עם הזמן להתלכלך ולאבד מהצבע שלה.
  • ניקוי עיניים: זנים רבים של כלבים סובלים מהפרשות ולכלוכים מציקים ולא נעימים בעין. מומלץ בהחלט לרכוש תכשיר מיוחד שמנקה את העיניים, מקל על הכלב וגם מפחית באופן משמעותי את ייצור ההפרשות על ידי ניקוי וחיטוי של האיזור.
  • רולר לאיסוף פרווה ומסרקים: אם הכלב שלכם מנשיר הרבה פרווה אתם בטח מרגישים ורואים את זה בכל פינה לבית. מומלץ לרכוש רולר מיוחד ולהבריש את הכלב כל כמה ימים כדי להפחית את תופעת הנשירה. גם מסרק לכלב זה פיתרון מצוין כי הוא מאפשר להתיר קשרים סבוכים בנוסף.

חתולים

  • מנטרל ריחות: גם חתולים סובלים הרבה פעמים מריחות רעים בעקבות הפרשות הגוף והצרכים שהם עושים, במיוחד הפרוותיים שבהם. תרסיס מנטרל ריחות הוא פיתרון מצוין להחזיר ריח נעים ורענן לחתול שכידוע לא ממש מעריך מקלחות או מים באף צורה.
  • שמפו: עבור חתולים שכן מקבלים מים באהבה או לכל הפחות בהבנה והשלמה, יש שמפואים מצוינים שחלקם גם דוחים טפילים מסוגים שונים. אם יש לכם חתול שמסרב למים בכל תוקף, תוכלו לרכוש גם שמפו אבקתי שעושה עבודה מצוינת, מנקה את הפרווה כראוי וגם עוזר להרחיק פרעושים וקרציות.
  • מי פה: גם לחתול השלכם סובל מריח רע מהפה? ובכן, זה יכול להיות בגלל מצב השיניים שלו או שהריח נובע דווקא מקיבה. כך או כך, מי פה לחתולים זה מוצר מצוין שאפשר להוסיף למי השתייה שלהם וככה לנטרל את הריחות הרעים.
  • מרכך פרווה וטיפול נגד קשקשים: קשקשים זו בעיה ידועה אצל הרבה חתולים שמתלווה לרוב לפרווה קשיחה ולא נעימה. תוכלו לרכוש קונדישינר מיוחד לחתולים ובכך לפתור את הבעיה הזו בקלות ובמהירות.

לסיכום – אנו ממליצים להשקיע תמיד בטיפוח של בעלי החיים שלכם, אם לא בשבילכם אז בשבילם בעיקר!

תוכן עניינים

כתבות נוספות