כמה תעלה לכם בלונאות?

יש כיום כל מיני אפשרויות עבור עיצוב בלונים לאירועים ובכל מיני מחירים. באפשרותכם להזמין קשת בלונים שמקורה ברשת להפרחה של בלונים בטקס החופה והקידושין במחיר שבין ארבע מאות לבין שש מאות ₪ עבור מאה בלונים, או לחלופין בלוני לד בכניסה למסיבה בעלות שבין שלוש מאות לבין חמש מאות ₪ עבור כעשרה בלונים. 

ממה עשויה העלות של בלונאות?

העלות של קשת בלונים מושפעת מארבעה היבטים, אשר משפיעים על העלות של בלונים עבור אירועים – המורכבות של עיצוב בלונים ,סוג הבלון, כמות הבלונים והשולחנות, ואף הגודל של הבלונים. נדון כעת בסוגי הבלונים ובכמות שלהם לאירוע.

סוגי הבלונים – קיימים שני סוגים מובילים של בלונים – האחד הינו בלון מגומי, אשר הינו ססגוני ועגול, שבוודאי מרביתכם מכירים משחר הילדות שלכם. האחר הינו בלון מאלומיניום, אשר מכונה אף בלון מיילר ובדרך כלל מייצרים אותו בכל מיני הדפסות או בכל מיני צורות. שחקן די חדש בתחום הבלונים הינו בלון לד, אשר הוא למעשה בלון מגומי שקוף ביחד עם שרשרת של נורות לד קטנות בו. העלות של בלונים עבור אירועים מתקשרת בהכרח לסוגי הבלונים, כאשר בלוני הגומי העגולים הינם הכי פשוטים והכי זולים. בלונים של המיילר הינם יקרים יותר ומחירם בין ארבעה לבין שניים עשר ₪ ליחידה, באופן כזה שבמידה ותחליטו לרכוש בלוני מיילר בצורות, במספרים או באותיות, העלות שלהם תהיה קצת יותר רבה. בלוני הלד הינם הבלונים הכי יקרים והעלות שלהם הינה בין עשרים לבין חמישים ₪ לבלון. העלות של בלוני הלד מורכבת מהצבה ומהעמדה שלהם בדרך לחופה, בכניסה לאולם אירועים. 

במידה והנכם רוצים עיצוב של בלונים לשולחנות באירוע שלכם, דעו כי העלות נקבעת בהתאם לכמות השולחנות. יש מעצבי בלונים שקובעים עלות גלובלית לכמות קבועה מבעוד מועד של שולחנות באירוע ומקפידים לציין מה תהיה התוספת לכל שולחן נוסף, לעומתם יש כאלו אשר מתמחרים מההתחלה את המחיר של שולחן אחד ודואגים להכפיל בכמות השולחנות המוזמנת. 

מה המשמעות של גודל הבלון?

הגודל של הבלונים נמדד על ידי אינץ', כאשר אינץ' שווה ערך לשניים וחצי סנטימטר. הגודל של קשת בלונים מתחיל מחמישה אינץ' ועשוי להגיע עד לארבעים אינץ'. ברור שקיים עיצוב בלונים גדולים יותר, אך הינם משמשים בדרך כלל למטרות של פרסומות ואירועים עסקיים. הגודל הממוצע של הבלונים לאירועים הינו בין ארבעה עשר לבין שלושים ושניים אינץ'.

במה כרוך עיצוב של בלונאות?

קיים עיצוב בלונים פשוטים, כגון – שער בלונים פשוט או זר בלונים קשור מעל השולחן, וקיימים עיצובים של בלונים מורכבים יותר, כמו למשל – שער בצורה של ספירלה או כל מיני בלונים בצורות של דמויות ותינוקות.

תוכן עניינים

כתבות נוספות