איך לגרום לכלב לאכול את האוכל שלו

הכלב שלכם, בין אם הוא גור או בוגר, בטח הפך דעתך ומפונק אצלכם בבית, הוא איננו מוכן לאכול את האוכל היבש שלו יותר, ומעדיף לשבת במטבח בעיני עגל ולחכות לחתיכת שניצל בשישי בבוקר.
הוא כבר רגיל לקבל את העצמות, השאריות וללקק מהרצפה שלל מטעמים, אך לרוב מה שאנו נותנים לכלב לא בהכרח בריא לו, ויכול לגרום לנזקים מכיוון שמערכת העיכול של הכלב שונה מאוד משלנו, לטוב ולרע.

צילום:freepik

בעוד כלבים יכולים לאכול בשר מקולקל, אנחנו לא – אך גופם אינו יכול לפרק אנזימים הנמצאים בשוקולד ובתבלינים מסוימים, ההופך את הצורך לתזונה בריאה, מסודרת ומוקפדת חשובה מאוד עבור הכלב, וגם בעבור להאריך את חייו משמעותית ולהפוך אותו לשמח ובריא יותר, עם "תופעות לוואי" טובות כמו פרווה מבריקה ושיניים חזקות.

קיימים מאות סוגים של מזון יבש לכלבים בחנויות, חלקם טובים ויקרים, חלקם זולים וטובים או פחות טובים, אני כאן כדי לעזור לכם לבחור את האוכל הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, מבחינת הגזע, הגיל והגודל, שיהפוך את הארוחה שלו לחגיגה של ממש, חשוב לי לתת דווקא על קרנילאב חוות דעת כדי שתשמעו את המיטב שיש לאוכל בחנויות החיות להציע, שניתן להשיג כמעט בכל חנות לחיות בפתח תקווה.

המותג קרנילאב הוא בין מותגי המזון לכלבים היותר נפוצים, המציעים תזונה מאוזנת לכל גזע, והכי חשוב שהוא יסכים לאכול את האוכל שלו ולא יתפנק על מטעמי הבית יותר. מקור החלבון בקרנילאב הוא בטבע, ולא רק שיש בו את חומצות האמינו הדרושות להתפתחות גורים, אבל גם כוללת בתוכה את כל חומצות השומן הנדרשות.

חומצות שומן אלה עוזרות לשלוט בקולסטרול ולהסיר שומן לא בריא מגופו של הכלב, מתקן תאים בגוף ועוזר למערכת העיכול. (לאוכלי הדשא למיניהם) קרלניאב מכיל גם ויטמינים החשובים במיוחד אם הכלב שלכם אוהב "לחקור'", שיגנו עליו מאינפקציות ופציעות. בנוסף, המזון היבש הזה מכיל גם ברזל, סידן ולסניום, ברזל חשוב במיוחד עבור הכלב שלכם מכיוון שהרבה מאוד מותגי אוכל לכלבים לא כוללים ברזל, מה שעלול להשפיע, בעקיפין או ישירות על רמת הערנות של הכלב שלכם, ולהפוך אותו לעייף יותר מהרגיל, ובמקביל כל הבעיות המגיעות יחד עם אנמיה.

מזון קרנילאב לכלבים הוא מעדן של ממש, שיגרום לכל זנב לקשקש וללשון ללקק במרץ, והוא קיים גם בטעמי סלמון, ברווז, ארנב, הודו, ומהווה מקור תזונתי מעולה לכל החלבון והשומן שהכלב שלנו צריך, בשילוב של בשר אמיתי עם סיבים תזונתיים המזון הופך לארוחה מזינה ובריאה שמשפיעה על בריאות הכלב, ומחזק את הציפורניים, השיער, ואפילו משפר את הראיה.

לפני שרצים לקנות, חשוב לוודא שהכלב או הכלבה אינם רגישים למזון שמופיע על האריזה, מה שעלול לסכן את הכלב ולהפוך את הרצון הטוב לבעיה גדולה.

תוכן עניינים

כתבות נוספות