עיצוב אירועים עם בלונים ואוכל

ישנם דרכים שונות להפיק אירוע מעוצב. האוכל באירוע- הינו מרכיב בסיסי. אבל באמצעות סידור נכון של האוכל באירוע, אפשר לתת לאירוע עיצוב אחר לגמרי. עוד דרך מיוחדת לעצב אירוע- היא באמצעות סידורי בלונים.

איך נותנים לסלטים באירוע עיצוב אישי?

כולנו התרגלנו לראות בשולחנות אירועים צלחות עם סלטים. באירועים עם בר הגשה- שמים פלטות עם הסלטים. אולם, באמצעות עיצוב אישי- אפשר לתת לאירוע אווירה מפנקת. ולכן, אפשר לבחור סלט אחד מיוחד מתוך התפריט- ולעצב אותו בתוך כוסות אישיות. את הכוסות- מניחים על הצלחות האישיות של האורחים, או בבר ההגשה. אפשר גם לשים בבר ההגשה או בצלחות- מצקות אישיות עם סלט כבד קצוץ או חצילים, עם פטרוזיליה לקישוט.

איך מעצבים נכון קערות סלטים לאירועים?

גם לקערות של הסלטים- יכול להיות תפקיד חשוב בעיצוב של האירוע. לשם כך, יש לעשות שילוב נכון של טעמים וצבעים. חשוב שבקערת הסלט, יהיה שילוב של גוונים. כמובן- בכל קערת סלט חייב להיות הצבע הלבן. מומלץ ששאר הצבעים יכילו: צהוב, כתום, אדום, ירוק. תפקידם של השפים המכינים את האוכל לאירוע, הוא לחשוב אילו סוגי ירקות יצרו שילוב גוונים יפה, אך גם שילוב טעמים מוצלח.

למה כדאי לשים בבר הפתיחה מכולות שקופות למזיגת מיצים טבעיים?

מומלץ לשים בבר הפתיחה, מכולות שקופות למזיגת מיצים טבעיים. מראה המכולות עם המיץ הטבעי, מתמזג עם מראה הסלטים והאוכל הטבעי. המיצים אותם כדאי לשים בבר, הם מיצים כמו: לימון, אשכולית, תפוז, מנגו. מיצים בטעם חמוץ משתלבים יותר באירוע. צבעי המיצים המתאימים ביותר לאירוע, הם כתום וצהוב. פחות מומלץ לשים מיצים בצבע אדום וורוד. אלא אם כן בבר הקינוחים יש מאכלים בולטים כמו סלט עגבניות, אבטיח, ועוד מאכלים שהגוון העיקרי שלהם הוא אדום.

אפשר לקבוע את אופי האירוע באמצעות בלונים!

לצורה בה מגישים את האוכל, יש אכן תפקיד מרכזי באירוע. אולם צריך גימיקים נוספים כדי לתת את החותמת העיצובית לאירוע. הוספת סידורי בלונים באירוע- משדרגת את האירוע. בכל סוג של אירוע כדאי לסדר שער יפה מבלונים. אולם הגוון של הבלונים- יספר לאורחים על האופי של האירוע. גם סוג סידורי הבלונים על השולחנות, וצורות הבלונים התלויות ברחבי השטח לקישוט- יספרו לכולם מהו סוג האירוע.

כאשר מעצבים אירוע עסקי- לעיצוב הבלונים יש תפקיד משמעותי. לא חייבים להשקיע בצורות הבלונים. אולם כאשר שטח האירוע העסקי מכוסה בסידורי בלונים בצבעי המותג- מארגני האירוע הצליחו להחדיר את המיתוג לתת מודע של האורחים. לכל סוג של אירוע, חשוב לבחור חברה לעיצוב בלונים מקצועית ביותר.

תוכן עניינים

כתבות נוספות