שיעור באפייה – קישים

בגדול, זאת מנה שהיה לנו אותו בתפריט שש שנים, ולבסוף הורדתי אותו כי הקישים אמנם היו פופולריים, ובריאותיים, כי דל קלוריים, אבל לקוחות לא טבעוניים היו רגילים לקישים עשירים בביצה (וגבינה), וכמובן כאן יש לנו עניין קטן.

הורדנו, רק שמאז כל אלה שלקחו את מנת הקיש, התאכזבו, אז לבסוף הקיש חזר כמנה יומית תדירה.

אנחנו נעשה שלושה סוגים של בצק: אחד פריך מקמח לבן, אחד פחות פריך מקמח מלא (עדיף כוסמין), ואחד די טוב בלי קמח חיטה, ולכן ללא גלוטן (הוא יהיה עם קמח כוסמת).

המילוי יהיה מבוסס על טופו, ונעשה שלושה סוגים: אגבניות, ברוקולי (או ירק אחר לבחירתכם), ופטריות.

Eggplant Caneloni Small
Sugar Free Forest Fruit Small

תגובות

תגובות